שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > נושאי שיחה עם בנות

נושאי שיחה עם בנות

יניב הכיר באתר הכרויות בחורה טובה בשם שרון. השניים שוחחו יחד כמה פעמים בצ'אט והחליטו תוך מספר ימים לקבוע דייט כדי להכיר יותר לעומק. במהלך הדייט יניב הרגיש שהשיחה לא זרמה יותר מדי והיה לו קשה למצוא נושאי שיחה שבעזרתם יוכל לפתח שיחה מעניינת יותר שתוכל להציג אותו כאדם מעניין יותר, וגם כמובן ללמוד יותר על שרון. שרון הייתה מופנמת יותר באופי שלה והיה לה קשה ליזום נושאים לשיחה. זו הסיבה מדוע לא הייתה לה זוגיות רצינית עד היום והיא לא התביישה לאודות בזה. בסוף אותו ערב של הדייט הראשון השניים החליטו לוותר על פגישה נוספת וכך למעשה הוחמצה לה הזדמנות לשידוך נפלא בשל העובדה שיניב לא הכיר נושאי שיחה עם בנות שיוכלו לעזור לו לפתח את השיחה.
 

מה יכול להיות הבעיה של יניב וכיצד ניתן לפתור אותה?



אז נכון, אנחנו לא מחפשים בעיות אצל אנשים. אין אדם מושלם, לא גבר ולא אישה. אך כדי לעזור לכם הגברים ליזום שיחות מעניינות וארוכות יותר, שיובילו לדייטים מוצלחים יותר, נשמח לעזור לכם במאמר זה להכיר יותר נושאי שיחה עם בנות. ואולי זו הייתה הבעיה של יניב שלא הצליח ליזום מספיק נושאי שיחה. ייתכן והוא מרגיש כי השיחות עם הדייט שלו תקועות, שהוא מצליח לשוחח עם אנשים אחרים אבל בדייט עם בחורה הכל נתקע לו והוא לא מצליח לשלוף את המשפטים מהפה וייתכן והמשפטים או הנושאים שהוא בוחר לדבר עליהם לא באמת מעניינים את הצד השני או מתאימים לרוח הדייט. לפתיחת כרטיס באתר הכרויות לדתיים לחצו >>
 

הינה כמה רעיונות לנושאי שיחה עם בנות:


טיולים – לדבר על טיולים זה דבר נהדר. בדרך כלל כשמגיעים לדייט יש לכל אחד ואחת היסטוריה של טיולים בארץ ובחו"ל ואפשר לשתף חוויות, להכיר יותר לעומק ונושאי השיחה יכולים להתפתח למקומות נוספים. לדוגמה: נושאי שיחה עם בנות בהקשר של טיולים יכול להוביל לשיחות על מקומות חדשים שרוצים לטייל בהם בעתיד, על תרבויות, על שפות זרות ועוד.

נושאים תרבותיים – סרטים, סדרות, ספרים, מוסיקה, הצגות, סטנד אפ, אומנים ועוד. כל אלה יכולים להיות נושאים נהדרים לשיחה. יצאתם לסרט לאחרונה? איזה ז'אנר של סרטים את ממש אוהבת? אם היינו יוצאים לסרט מה היית מעדיפה לראות? האם יש סדרה מרתקת שאת עוקבת אחריה? (נהדר להתרשם אם לבחורה יש גם עומק או תחומי עניין מסוימים ולא רק צופה בסדרות פנאי), האם הבחורה קוראת גם ספרים? איזה סוג מוסיקה היא אוהבת? וכו'.

בישולים, מסעדות ואוכל – מאוכל לשבת ועד אלכוהול וקוקטיילים. מה היא אוהבת לאכול או לשתות? איך היא רואה את הארוחות בחגים עם המשפחה? האם יש בית קפה שהיא ממש אוהבת? סוג אוכל שהיא יותר מתחברת אליו מאחרים? וכו'
ספורט, בריאות ופעילות גופנית – האם היא אוהבת להתאמן? לעשות יוגה? אולי ללכת בפארק כשהיא שומעת מוסיקה באוזניות? האם היא אוהבת ענף ספורטיבי כלשהו ברמה שהיא הולכת לצפות בו? וכו'.
 
לסיכום; ניתן למצוא מגוון נושאי שיחה עם בנות וכדאי להכין כמה כאלה מראש. כך לא תרגישו שהשיחות נתקעות בדייט ותוכלו להפיק הרבה יותר מהדייט שלכם.
 
 

מאמרים נוספים מאותה קטגוריה

הכרויות לדתיים פרק ב

הכרויות לדתיים פרק ב כל המידע במאמר הקרוב לקריאת המאמר המלא לחצו כאן >>

הכרויות לגיל השלישי

הכרויות לגיל השלישי כל המידע במאמר הקרוב לקריאת המאמר לחצו כאן >>

צ'אט הכרויות

צ'אט הכרויות כל המידע במאמר הקרוב לקריאת המאמר המלא לחצו כאן >>

חמים באתר
2

רחל לוי, , 22

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמעון לוי, , 32

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

חנה לוי , , 21

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אבי מזרחי, , 17

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עדינה ברק, , 22

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרון אליאס , , 30

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

רועי לוי , , 20

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ראובן אליהו, , 17

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרה דוד , , 20

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נעמה כהן, , 17

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תמר פלד, , 29

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

משה כהן , , 33

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם